Stad Herentals heeft een nieuw evenementenplatform om aanvragen eenvoudiger te kunnen indienen en op te volgen. Wij hebben voor verschillende gebruikers alvast een account aangemaakt op dit e-mailadres zodat je vlot kan aanmelden als je een volgend evenement wil aanvragen. Gebruik de knop “wachtwoord vergeten” om zo een nieuw wachtwoord in te stellen.
De belangrijkste vernieuwingen zetten we even op een rijtje:
Je kan veel beter je organisatie beheren en de geschiedenis van aanvragen raadplegen.
Je meldt aan met je eigen account, voor het grootste deel van de gebruikers hebben wij deze persoonlijke account al gekoppeld aan een organisatie (vereniging, school, bedrijf, …). Is dit nog niet het geval dan kan je als gebruiker een nieuwe vereniging aanmaken of lid worden van een bestaande vereniging. Zo kan je een aanvraag doen voor de organisatie waar je lid van bent. In de toekomst kan je ook gemakkelijk alle aanvragen van de vereniging bekijken, ook die je niet zelf hebt gedaan.
Evenementaanvragen en uitleenmaterialen kunnen binnenkort in één keer samen aangevraagd worden.
Vanaf nu verloopt een evenementaanvraag via de nieuwe toepassing. In het najaar koppelen we hier ook de aanvragen voor uitleenmateriaal aan. Zo kan je in één keer je evenement met bijhorend uitleenmateriaal reserveren.
Volg de status en stuur berichten vanuit je evenementaanvraag, zo komen deze altijd aan.
In de nieuwe toepassing kan je vlot de status van je aanvraag controleren. Heb je toch nog vragen? Stuur een berichtje vanuit de toepassing. Zo komt dit onmiddellijk terecht bij je dossierbeheerder.